SlideShowHeader

onsdag 2 november 2011

Happy

Idag är en riktigt bra dag!
Började halv 10, hade bild, sen lunch och sen religion och efter det for jag hem :)

Var hemma vid 2 tiden. Chillade lite och sen for jag ut på lång tur på Sambó. Kändes så bra att för en gångs skull kunna fara ut lite längre när det dessutom är ljust. I början bet han fast sig lite i höger tygel med efter ett tag gick det bara bättre och bättre :) När vi kom tillbaka hem var han genomblöt och fick lite äppel som belöning :)

Sen for jag ut en sväng på Saeta. Red först genom skogen och sen till korallen. Jobbade henne en hel del från marken och det funkade riktigt bra :) Sen travade jag henne massor, töltade lite och avslutade med att galoppera lite. Hon tycker det är ganska jobbigt att galoppera på korallen eftersom det är voltspår och hon tappar takten lite. Men det går framåt och vänster varv funkade faktiskt riktigt bra :)

Nu har jag just gjort mina läxor och läst på lite anteckningar (Duktigt!) så snart blir det tv och sen sängen :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar