SlideShowHeader

tisdag 8 november 2011

Gym och lite planer

Hejhej! Hur är det med er idag då?
Kom just hem från gymmet och såfort duschen blir ledig ska jag hoppa dit.
Känns så skönt när man har varit och gymmat och känt att man verkligen gjort något! Förbättrade bl.a min tid på 2400 meter med 1/2 minut :) Wii!

Skolan idag då var chill, bara finska som jobbig timme! Hade 2 lektioner bild och så gympa. Vi skrinnade och det gick faktiskt förvånansvärt bra (Med tanke på hur länge sen jag skrinnade). Nej men det var faktiskt riktigt roligt!

Påtal om något annat så far vi redan imorgonkväll till Sverige. Sover hos Marica och sen drar vi iväg tidigt på morgonen ner mot Brösarp!

Så när jag har duschat blir det att packa det mesta i bilen! Hoppas på att hinna rida Máttur medans vi är i Brösarp!

Föresten så fick jag besökarrekord igår, 3-siffrigt för första gången. Inte för att jag bloggar för att ha så många läsare som möjligt. Utan mera för att jag tycker det är en kul grej. Men lite roligt är det ändå (kanske bloggen inte är så tråkig trots allt.... eller....? :D)

Nej nu, hejdå!

1 kommentar:

  1. SV: Tack så mycket Elin! Jag blev riktigt rädd när jag hittade honom i hagen, han höll på att ge upp totalt! Gjorde allt att knacka han i huvudet och prata och försöka få upp honom på benen. Men nu har veterinären hjälp mycket. Nu skiter han och verkar vara som han brukar. Bara han sku dricka lite nu också! Tack så mycket, otur är det!
    :(

    SvaraRadera