SlideShowHeader

måndag 14 november 2011

Måndag

Hej Hej! Måndag idag kändes iiiiinte härligt. Sov 5 timmar och sen rang väckarklockan.. Men var iallafall ut och matade Máttur, han var mysig och hade det såå bra :) T.o.m gnäggade åt Saeta gjorde han!

Sen var det då skola,gick verkligen segt, 8-16. Tycker verkligen jag borde få vara "mamma-ledig" med Máttur ;)

Hemma igen käkade vi middag och sen var det mörkt ute. Men Máttur fick gå i stora hagen och sen tog jag upp honom och ryktade och pysslade lite med honom. Imorgon ska jag försöka hinna gå ut på promenad medans det är ljust. Inget gym imorgon heller för den delen, men cirkelträning på gympan så trooooor jag klarar mig :P

Nu ikväll har jag laddat ner alla 750 bilder från Brösarp, fått full hårddisk, flyttat 3/4 av alla mina bilder till extern hårdisk osv osv. Alltså har det tagit ganska länge så tyvärr kommer inga bilder från eventet idag, men däremot 2 från när jag red Máttur på Brösarp!



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar