SlideShowHeader

torsdag 24 november 2011

Psykologiprov, check!

Hej!
Har huvudvärk efter en kort natts sömn med mycket psykologipluggande.
Men nu är psykologiprovet avklarat och det kändes helt bra nog.

Fick ut mitt religionsprov idag. Herregud vad bra det gick! Riktigt förvånad! Så firade med att köpa choklad och köra lite ledarskapsövningar med Máttur (som förövrigt var sååå duktig).

Nu har jag bara ett prov kvar den här perioden/veckan/året.
..
Finska...
Jag hatar finska. Jag kan inte finska. Och jag har inte öppnat boken ännu. Great.
Meeen det löser sig :) Blir råplugg tills nattitime och så ser vi hur det går sen :)

(Imorgon hade jag tänkt belöna mig med att fara ut och rida alla 3 hästar för att jag har skrivit finskan. Yey!)

(På lördag ska jag jobba på jannegården eftersom det är LILLA JUL marknad. Fatta lilla jul och det är ingen snö och inga julkänslor. Men ni kan ju komma förbi och säga hej ändå)

(Sen på söndag blir det nog ridning x3 igen :))

Sist men inte minst innan provpluggningen så tänkte jag bara berätta att det är den 24 November idag och jag och Jonte har varit tillsammans i 3 år och 3 månader. :) ♥
Älskar dig! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar