SlideShowHeader

måndag 3 januari 2011

Årsresumé 2010

2010


Januari

Kommer knappt ihåg mera vad som hände, hade inte börjat blogga ännu.
Hästarna hade vintervila.





Februari

Jag började blogga.

Saeta blev sjuk, först halt på ena bak, fick medicin.
Blev halt på andra bak.
Fick fång..

Jag var på Helené kurs med Sambó

Älskling och jag firade 1 & ett halvt år
Vi var till Lettland.

Mars

Kommer knappt ihåg mars.
Älskling i garaget med mhan :)


April

Tävlade i Sverige för första gången, i Uppsala.
Gick superbra :)

Tävling hemma på Åland.


Maj


Jag, pappa och Älskling hämtade hem min moppe. :)
Jag konfirmerades.


Juni


Älskling konfirmerades.
Älskling bodde mest här och på dagarna var vi nere vid stugan :)

Var till Geta på middag till Alexandra, Joppan och barnen. Samma dag fick jag jobb på Jan Karlsgårdens Wärdhus.


Juli


Älskling & Freddie skruvade i torken hos mormor.
Jag jobbade och de dagar jag var ledig och på kvällarna var jag med Älskling.


Augusti


Jag fyllde 15 och fick moppekort! :)
Serverade på ett bröllop.
Jag och Älskling firade 2 år tillsammans :)
Tävlade Sambó i Sverige på Toftinge, bästa resultatet för oss någonsin!
Kyndill & Rosa flyttade in.
Målade Álenskurs klubbhus.


September


Var på streetrace
startade min fotohemsida:
Helenékurs med Kyndill & Sambó


Oktober
Kommer inte ihåg så mycket från Oktober heller.
Ebba var hit och red


November
Var med i maskeradhoppning med Kyndill.
Fick rida Saeta först gången sen hon fick fång


December

Var till Vasa.
Firade jul hemma för första gången någonsin!
Spenderat massvis med underbar tid med Älskling på jullovet
och firade hans födelsedag och nyår med honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar