SlideShowHeader

måndag 17 januari 2011

Bambi på hal is

Hej. Idag har det varit riktigt riktigt halt och äckligt ute. Gick inte att gå till bilen och gick knappt att gå till hästhagen. Man kände sig lite lätt som bambi på hal is och så såg det nog ut också ;).

Men måste medge att idag har jag trots det hala vädret varit riktigt duktig. Jag har börjat med att genomlida en lång skoldag men sen när jag väl var hemma och hästarna hade ätit upp sitt mellanmål så for jag ut på en mysig ridtur på Kyndill! :) Han skötte sig så bra så!
Efter det tog jag Saeta till korallen och longerade henne, men hon ville mest busa så vi avslutade med lite ledarskaps övningar.

Och hör och häpna, efter det fick jag ett ryck (på en måndag) och tog in Kyndills sadel och Sambó & Saetas bomlösa + deras träns om putsade upp allting.
Jag känner mig nog lite duktig jag.

Nu tänker jag sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar