SlideShowHeader

torsdag 27 januari 2011

Sambó frá Uxahrygg II

Halloj!
Skolan idag var lång och tung. Men däremot kom Älskling hit efteråt och jag var ut och red på Sambó medans Älskling var hur snäll som helst och följde med på promenad med Saeta :)

Var så skönt att få rida Sambó igen. Han behövde verkligen denhär vilan. Han var så positiv och pigg, men ändå så var han sammarbetsvillig och lätt i munnen och hade massvis med energi. Det var verkligen riktigt roligt att rida honom. :) Dessutom var han riktigt myspysig.


Mina älskade pojkar :) ♥

På kvällen blev det simning och det var riktigt skönt. Märktes redan skillnad på konditionen, kul!

Bara jag har skrivit dethär inläget klart blir det sängen.
Imorgon är det fredag, fyfan vad fint.

Bild på lillprinsen och mig, förra året (tror jag) på Helené kurs.
Ska på Helené kurs nästa vecka, åh vad jag har längtat :)

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar