SlideShowHeader

söndag 16 januari 2011

Helgen



Hejsvejs. Blev en vårbild på min häst bara för att jag verkligen vill att snön försvinner nu. Speciellt idag nu när det regnar är plus och bara slaskigt. Men ska ta och berätta om helgen!

Fredag: Mamma hämtade mig och Älskling från skolan eftersom vi båda slutade tidigare :) For hem och matade hästarna och sen till Mattsons och handlade. Hem och kastade varorna i kylskåpet och sen for vi till stan till Klintens plåt och hämtade ett bilsläp. For med det till pappa och sen hem och käkade tacos. På kvällen bara chillade vi, käkade godis och såg på tv ♥
Fredagsmys!

Lördag: Steg upp vid 11. Käkade frukost och sen bar det av. Först for vi och kopplade på bilsläpet, sen for vi ut till ödemarken i bergö och hämtade Älsklings bil, lancern.
Vi for vidare hem till Älskling och lämnade lancern där.
Sen for vi till stan, lämnade bilsläpet och sen till Draken för lite lunch och efter lunchen for vi till Hammarland och hämtade en sadel och sen tillslut for vi hem. På kvällen såg vi nån dålig film, åt Ben & Jerry's och ostbollar och hade det prima :) ♥

Söndag: Hade sovmorgon, riktigt skönt. Älskling for hem och vi tog lite bilder på sadeln.
Jag var just ut och matade hästarna och uuuusch vad det är ruggigt ute. Ge mig vår, värme, ledighet och tävlingar! :)

Lägger snart upp ett till inlägg med nya bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar