SlideShowHeader

torsdag 6 januari 2011

Vintermys

Igår vaknade jag bredvid Älskling ensamma hemma. Vi käkade brunch, lagade pannacotta, var ut och gick med Saeta & Sambó, gav hästarna mat och bara tog det lugnt och såg lite på film. Sen senare mot kvällen började vi laga middag, tacos och sen käkade vi pannacotta. Det var riktigt mysigt! :) ♥
Sen såg vi lite mer film och bara hade det bäst :) Älskar dig Sötnos ♥


Idag har vi också bara haft en lugn dag. Steg upp tidigt och gav hästarna morgonmål. Sen gick jag in och la mig bredvid Älskling och sov några timmar till!
När vi vaknade vid 12 sen lagade vi plättar och eldade i spisen och bara låg på soffan.
Myspys, sen middag och nu har Jonte farit hem och mamma,pappa & Anton har kommit tillbaka.

Imorgon ska jag ut och rida igen.. Förhoppningsvis är det finare väder så alla 3 får komma ut.
Min busunge, Sambó ska få gå på vintervila på måndag och stå hela januari, 3 veckor. Men det förtjänar han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar