SlideShowHeader

torsdag 13 januari 2011

Rubriktorka

Tänkte börja inlägget med en sensommar bild som jag tog inte förra hösten med hösten före det.
Jag tänkte fortsätta med att berätta om min dag som började med en ovanligt seg morgon. Sen en lång tung skoldag med bara jobbiga ämnen i princip.
Jag låter alltid så negativ i mina inlägg. Så nu hoppar jag över skolan och hoppar tills jag kom hem till Älskling :)

Hos honom var jag först med honom och plogade, sen käkade vi middag och efter det hade han och Liam sitt kalas och vi käkade en fruktansvärt god tårta och andra godsaker :) Mums!

Mamma kom och hämtade mig och hemma igen var jag ut och mockade och gav hästarna kvällsmål med pappa.
Nu sitter jag här och har roat mig med cityville, facebook, kolla bloggar och lite sånt.

Ja det var då min dag i detalj, grattis ni som orkade läsa.
Imorgon är det äntligen fredag, Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar