SlideShowHeader

söndag 9 januari 2011

Sista jullovsdagen

Goddagens!
Idag är det sista jullovsdagen och det suger verkligen! Vill inte ens tänka tanken av att stiga upp 7 imorgon, då har man ju knappt hunnit sova ännu.. Däremot känner jag mig utvilad och jullovet har varit super! Har haft det jättemysigt och hunnit med massor! Och nu är det bara en termin kvar i GHS, de här 3 åren har gått skitfort! Sen blir det lusse för min del.

Sista jullovsdagen har mest spenderats med hästarna. Sambó fick sin sista ridtur, så nu har han vintervila. Han var verkligen jätteduktig, trots det här slaskvädret. Det gick knappt att rida nånstans. Men tillslut gjorde jag lite voltarbete utanför maskinhallen hos mormor. Han var så mjuk och avslappnad och lätt i munnen och gick så bra! Så han förtjänar vila så han orkar med vårens tävlingar. Det ser vi fram emot!

Efter jag hade ridit Sambó hjälpte jag mamma med Saeta och sen tog jag Kyndill på en barbacka tur på åkern, finfint.

Gammalbild som jag pillade lite på nu innan den fick komma upp på bloggen!

Glöm inte att rösta i enkäten till höger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar