SlideShowHeader

onsdag 26 januari 2011

Lusse

Hej Hej!
Idag har varit en riktigt chill dag egentligen.
Först 3 timmar i skolan, lunch och sen studiebesök till lusse.
Vi fick typ info, gick på rundvandring och blev förvirrade och sen fick vi göra "test"ämnesvalskort.
Blir att söka till lusse ivår så :)

Vi slutade vid 2 och då gick jag in till stan och letade upp Älskling.
Vi bara lodade eftersom klockan var lite över två och vi måsta på någon teater kl. 7 på kvällen.
Så fanns ju lite dödtid att göra av med.

Så vi gick till försäkringsbolaget och Älskling fixade försäkring till Lancern, sen till Mikis Häst & Fritid där jag köpte ett nytt grimskaft åt Sambó.

Lite över fyra kom Simon och hämtade upp mig och Älskling, så åkte vi lite bmw runt i stan ett bra tag, nice nice :)
Efter det var vi tjockisar och käkade middag på hesse och sen började vi bege oss mot Alandica.

Nu är jag hemma och ska snart göra engelska läxan och sen verkar sängen lockande.
Imorgon ska jag rida Sambó, äntligen :) och på kvällen fara och simma. Nice

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar