SlideShowHeader

onsdag 12 januari 2011

Onsdag


Hej! Idag känner jag mig helt slut. Skolan har gått segt och vi hade gympa de sista timmarna.

Det har snöat hela dagen men jag var faktiskt ut och gick med Saeta till Gesterby. Hon var hur duktig som helst och sen så travade vi lite och jag sprang bredvid henne och efteråt bara gick hon och frustade och frustade. Tror hon nog tyckte det var lite skönt ;) Älskade flickan!

Nu ikväll har jag faktiskt varit duktig och gjort alla läxor (vilket har resulterat i en ännu tröttare Elin) och snart tänker jag sova!

Känner att bloggen verkligen är tråkig nu igen. Men finns inte så mycket roligt att berätta nu när skolan har börjat igen. Men käääära läsare rösta i enkäten till höger så jag får veta vad ni vill se mer av i bloggen så den kanske blir lite intressantare.:)

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar