SlideShowHeader

tisdag 11 januari 2011

Dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för den låga uppdateringen.
Igår började skolan så var totalt slut på kvällen och hade ingen ork att få ihop något blogginlägg.
Andra dagen i skolan idag nu då och det känns som man har varit där i månader, inte två dagar :/
Joatt hej positiva klubben! ;)

Iallafall var jag ut och skrittade Saeta på åkern och hon var nog aningen pigg och hade gärna sprungit lite kan jag tänka mig. Men förstår henne vi har ju bara skrittat fram och tillbaka på grusvägen förut, så kul att se lite nytt!

Längtar verkligen tills hon blir helt bra och vi får tölta och trava lite, och galoppera.
men det lär nog ta ett tag men det är det värt :)

Ikväll ska jag och mamma på vårens första zumba. Det ska bli kul och duktigt jobbigt.
Men ska verkligen försöka gå alla gånger i vår. Har världens sämsta kondis och mitt mål är att jag innan jag börjar lusse i höst ska jag ha en bra kondition. Så kanske borde ta tag i mitt träningspass jag fick från fysioterapeuten för min rygg och nacke också.

Men tänker inte börja med nått "paller" att äta nyttigt och så. Huvudsaken jag rör på mig och man lever bara en gång och då ska man äta vad man tycker är gott.

Hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar