SlideShowHeader

onsdag 14 december 2011

10 dagar till julafton..

..och 8 dagar till jullov!
Jaaa :D Det närmar sig iallafall!
Idag skippade jag gympan med tanke på att jag fortfarande inte mår riktigt bra.
Kom till skolan till halv 10 och hade engelska. På engelskan sku vi ha nått par arbete där vi fick en text vi skulle återberätta på engelska. Texten berättade ingående hur man slaktar kycklingar, från att de hämtas, hur de slaktas och ja.. Inte mysigt! Som om jag inte hade mått dåligt sen innan.. Gissa vad vi fick till lunch sen, KYCKLING OCH PASTALÅDA :( FML Gissa vem som inte hade någon matlust direkt..

Sen hade jag Hälsa och slutade kvart i 1.
13.05 bussen hem och nu är jag hemma.

Imorgon har jag Finskaförhör och Hälsaförhör. Inte kul :(
Som vanligt skulle det vara perfekt att fara ut och rida när man är hemma nu.. meen istället måste jag plugga på förhörena... :(

Men imorgon ska jag också till frissan, Jaaa :D
Fixa utväxten, klippa och slinga ljusare tror jag det blir :)

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar