SlideShowHeader

fredag 16 december 2011

Gud hatar mig idag

Alltså näää. Har haft fullt upp precis hela veckan och inte hunnit göra nånting alls med hästarna.. vilket har legat på mitt samvete.. Så nu när det är fredag kväll och jag har inget att göra tänkte jag att jag iallafall skulle gå ut och massera dem alla 3.

Paltar på mig yllesockor, tjockiströja, mjukisbyxor ovanpå jeansen och på med vinterjackan. Sen går jag ut och ropar på hästarna som glatt kommer ( i hopp om mat)
och när jag går efter Sambós grimma, tror ni inte att himlen öppnar sig och det börjar spöregna? Så nu är alla hästar blöta (och jag) och man ska inte massera dem när de är blöta för då tar det ont i huden.
Fan.

Imorgon ska jag iallafall rida alla 3 om jag hinner innan vi ska iväg på middag.
Saknar så att rida!! Bara kryper i fingrarna.

ÅH vad typiskt det här är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar