SlideShowHeader

söndag 25 december 2011

Juldagen och Julkappar

Känns som plötsligt bara rusade julen iväg :O
Saknar verkligen lite mysig snö!
Men nöjd är jag för det, eftersom både dagen och gårdagen har varit fantastiskt mysig!
Idag har jag varit ut och ridit på min fina fuxvalack, Máttur såklart!
Han skötte sig prima!

Älskling har varit här och jag har ätit julmatsrester (fortfarande lax, potatis och köttbullar såklart :D)

I julklapp fick jag; vinterridbyxor, handduk, kastrull, grytlappar, pengar, boett fleecetäcke med hals, prydnadshand med ljus, sockor, choklad, pyjamasbyxor, godis, thomas sabo hjärtberlock till mitt armband och presentkort på aromatisk massage ♥
Tack :) ♥


Ikväll far jag med båten till Finland och kommer hem natten till Torsdag.
Ska till Vasa, till farmor och farfar! :)
Kommer blogga därifrån som vanligt.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar