SlideShowHeader

måndag 26 december 2011

HATAR ATT ÅKA BÅT

Sitter på Silja som kryssar fram och tillbaka utanför Helsingfors i väntan på att vinden ska avta lite.. Det är 30 m/s på vattnet och gungar så helvetes!
Men det är inget mot inatt. Fy fan. Kunde verkligen inte sova någon lång stund och vakande stup i kvarten. Dessutom så kan jag bara somna om jag ligger på sida. Men för att inte må illa så måste jag ligga på rygg..
Färjan skulle egentligen komma fram kl. 11. Sen vid frukostbuffén ropade de upp att beräknad tid för ankomst skulle bli 13.30.
Vårt tåg till Vasa skulle gå kl. 13....
Sen ropade de upp att ankomsttid är 14.30 och nu precis 15.30.
Alltså FML!!
Jag vill iland! Jag hatar att åka båt!!!! Jag vill hem till Máttur!!!!
Nu ska vi med 17.30 tåget och jag hoppas VERKLIGEN att vi hinner med det!!
Ta dig Dagmar!
ÅH TYCK SYND OM MIG!
Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar