SlideShowHeader

onsdag 7 december 2011

Jättetrött

Slutade kvart i 1 och åkte hem med 1 bussen. (Satt en tant på bussen med en jävla hund som pep regelbundet hela vägen till godby.. Made my day NOT)
Perfekt för att hinna fara ut och rida 1-2 hästar när man är hemma och det är ljust tänkte jag.
Me så blev det inte, det var riktigt äckelpäckel väder ute och jag var sjukt trött och skulle bara ta en kort powernap... som råkade bli 2 timmar tills mamma kom hem och ropade om ngn var hemma.

Så istället för att hinna rida någon häst (visserligen i skitväder) så sov jag bort resten av dagens ljusa tid. (lite svårt att rida i mörkret..)
Förhoppningsvis är jag lite piggare snart så jag orkar börja med alla läxor.
Usch, vill ha jullov och känns som att man börjar bli förkyld nu :(

Puss på er också.
Jo jag är inte bara bitter idag fast det verkar så, vi spelade bowling idag på gympan och det var typ skitkul och jag var typ faktiskt ganska bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar