SlideShowHeader

tisdag 20 december 2011

Tomteverkstad

Sista skoldagen avklarad!!
Hade specialidrott på bollhalla, hoppa på trampoliner och sånt där! Gick nog ganska bra och var ganska kul. Förutom bakåtkullerbytta, knäckte till som fan i nacken då :S
Sen hade jag hissa, finska, hål och engelska.
På finskan såg vi på någon film om jultomtens uppväxt haha. Och sen på håltimmen gick jag och köpte de sista julklapparna ner till stan. Blev riktigt bra tror jag!
Sista timmen,dvs engelskan så såg vi på film igen :) Chill!

Nu har jag just haft tomteverkstad och slagit in alla julklappar. Mysfaktor!
Imorgon ska jag till skolan kl 4. Så blir sovmorgon och fara ut och rida före det :) Härligt!
Dessutom, i söndags kväll vann jag ett presentkort på 30 minuters massage!
Kan det bli bättre? :)

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar