SlideShowHeader

måndag 5 december 2011

Ledig imorgon!

Måndag och kan säga att det är så fruktansvärt skönt att vara ledig imorgon.
Måndagen har varit så som måndagar brukar vara, tråkiga och långa.
For hemifrån när det var mörkt ute, kom hem när det var mörkt ute.
Lagade fiskpinnar åt mig och brorsan. Ibland kan halvfabrikatmat bara vara så rätt. Som idag. Mums :D
Ikväll har jag masserat alla 3 hästar. Började med Saeta hon tyckte nog mestadels det var skönt men hade några ställen hon inte tyckte vara lite obehagliga. Máttur och jag däremot blev best friends forever. Han tyckte det var jäääääätteskönt och somnade nästan. Sambó var lite orolig och ville inte riktigt stå still och hade en del spända muskler :(

Men imorgon har jag del. 2 av hästmassage specialidrotten och då får jag veta mer hur jag ska göra :)

Nu väntar jag bara på att finaste Älskling ska komma hit :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar