SlideShowHeader

lördag 24 december 2011

GOD JUL!

God Jul alla bloggläsare!
Julafton har varit riktigt mysig och bra!
Sovmorgon och julgröt.
Sen var jag ut och myste med hästarna och tog lite julbilder.
Máttur bara "okeeej matte, om du vill det så" när jag satte på honom tomteluvan och sen stod han och posade när jag fotade.
Sen blev Sambó avundsjuk och ville också vara med så satte på honom tomteluvan. Den var nog på en liten stund.. sen ruskade han av sig den i leran :(
saeta var också duktig med tomteluvan.. men liiite misstänksam ;)

Sen fyllde jag på med spån i ligghallen och efter det fixade jag mig till kvällen och syrran lockade håret mitt.
Sen julmat (eller ja.. jag åt köttbullar, potatis och lax :D)
Glöggcheesecake till efterätt, mums och sen var syrran "tomte".

Är jättenöjd med mina julklappar! Tack så jättemycket alla! Ni är underbara ♥
Bästa julklappen fick jag ju för ca. en och en halv månad sen, Máttur! ♥
Hoppas alla har haft en lika bra jul som jag! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar