SlideShowHeader

fredag 11 mars 2011

Dag 01 -Om mig

Jahapp du ska jag börja bloggutmaningen med att presentera mig. De flesta känner mig nog men vad vet jag? ;)

Jag heter Elin Andersén och är 15 år. Jag föddes 4 Augusti 1995, blå som en smurf med navelsträngen 3 varv runt halsen.

Jag bor på Åland i ett hus med min mamma Barbro, pappa Jens, lillebror Anton och katten Grågge, 2 kaniner, Jakob och Plutten och sen har vi 2 egna hästar. Sambó frá Uxahrygg II och Saeta från Midgård.
Vi har en foderhäst, Kyndill och så Kyndills kompis Rosa som Linda har på foder.

Jag går sista terminen i 9an i Godby Högstadieskola och på sommaren jobbar jag på Jan Karlsgårdens Wärdshus i Kastelholm.
Jag är oftast ganska glad och positiv. Jag har alltid varit ganska tyst och sån är jag, men är långt ifrån alltid tyst. Det vet dom som känner mig bra, då kan jag nog babbla på bra :p

Mitt största intresse är islandshästridning och jag har ridit i snart 8 år. Jag tycker om att tävla och i fjol var jag över till Sverige och tävlade 2 ggr och ska fara över några gånger iår också :)

Ett annat intresse jag har är fotografering. Jag har en Canon EOS 50D och fotar lite allt möjligt nu och då.
På fritiden umgås jag helst med min älskade pojkvän Jonte. Vi har varit tillsammans i 2 & ett halvt år :) ♥ Jonte är världens bästa och jag älskar honom otroligt mycket! :) ♥
Ja, det var det :)

2 kommentarer: