SlideShowHeader

onsdag 9 mars 2011

Godnatt

Nu ska jag nog krypa till sängs.
Kvällen har varit riktigt bra ändå. Migränen har nästan försvunnit helt, jag är på riktigt bra humör.

Funderar på hur lyckligt lottad jag är och drömmer om framtiden, om någon månad och om ett halvår och om 3 år. Allt är så spännande nu och jag blir alldeles pirrig i hela kroppen på allt jag hoppas på att kommer hända och allt som kommer hända. Jag har världens bästa pojkvän, familj, vänner och hästar. Jag älskar er. Life is good :)
Tänker bara vara sådär hemlighetsfull och sen får saker och ting hända. För jag vet nästan inget själv ännu och det är ju nästan det bästa, då fylls man med glädje, nyfikenhet och förväntan.

Imorgon är det skola, engelskaprov. Känns helt ok faktiskt. Sen på kvällen ska jag simma, gud så skönt :)

Men nu sängen, Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar