SlideShowHeader

tisdag 29 mars 2011

Fyfan

Den som inte orkar läsa ett negativt inlägg kan sluta... NU.

För nu tänker jag klaga. Fyfan hur jag mår. Jag är trött, fryser, dryg, sur osv.
Dagen har nog varit helt okej, men allt efter zumban har jag bara blivit värre och värre.
Jag har inte ork med nånting. Jag vill bara lägga mig ner och sova bort skolan imorgon, men ridlektionen vill jag däremot inte missa.

Jag skulle behöva läsa på engelska, jag skulle behöva läsa på svenska. Men nää. Usch. Jag är sådär hopplös vill ingenting, orkar ingenting.

Positiva klubben? NÄ.

Men om vi ska sluta gnälla för någon sekund så var jag faktiskt och klippte & färgade håret idag. Klippte 10cm, vet inte om jag trivs med det eller inte än, vi får se :) Man kan ju inte dirkt ångra sig och hår växer ju ut igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar