SlideShowHeader

torsdag 24 mars 2011

Dag 13 -Den här veckan

Nu är ju veckan inte slut ännu men:

Måndag
Skola, hade hål 2 sista timmarna så for hem och for ut och red Sambó. Gav hästarna mat och på kvällen red jag Saeta och Kyndill :)

Tisdag
Skola, på kvällen var jag på zumba och sen badade jag bastu.

Onsdag
Skola, klädsim på gympan. Efter skolan for jag till Hammarland och red lektion för Malin. Gick jättebra! :)

Torsdag
Idag då, skola. Sen var jag till Älskling. Sen kom pappa och hämtade mig och Älskling och vi for hem till mig en stund, dessutom våran 2 års och 7 månaders dag :) ♥

Fredag
Imorgon, skola 3 timmar. Sen till stan och mingla tror jag? :s
Sen så stannar jag och Älskling i stan. Vi ska väll till HåWe, bilmacken, häst&fritid och kanske till Simon & Fjun och dricka kejf. :)

Sen kommer Älskling hem till mig :) ♥

Lördag
Är med Älskling på dagen, rida lite hästar och serverar på bibblan på kvällen :)

Söndag
Rida hästar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar