SlideShowHeader

måndag 14 mars 2011

Dag 03 -Mina föräldrar

Här är då mina föräldrar, Jens och Barbro Andersén.
Mamma, Barbro är född 10 februari 1966 (på min namnsdag) och är alltså 45 år.
Hon jobbar på Optinova och före det jobbade hon som dagistant. Vilket har resulterat i (oj den och den och den och den och den har jag haft på dagis oooj vad stora dom har blivit) Hon liknar mycket på min mormor ;)

Nejmen min mamma är världens bästa och hon ställer alltid upp. Man kan prata om allt med henne. Dessutom är hon supersnäll, omtänksam (och lite hispig) :D

Jag älskar dig mamma!


Pappa, Jens är född 16 Augusti 1966. Han jobbar på Ålands vårdinstitut och dessutom är han med i en massa olika grejer så är mycket möten och sånt. Han stressar lite för mycket ibland och är ganska glömsk, tidsoptimist och har sjukt dålig humor.

Men han är bäst ändå. Han ställer upp för mig och bryr sig om mig och engagerar sig och hjälper mig mycket med mina intressen. Och han är också riktigt snäll!

Jag älskar dig pappa!

1 kommentar:

  1. Hihihiii vilken bra sammanfattning på de båda :D

    SvaraRadera