SlideShowHeader

onsdag 16 mars 2011

Dag 05 -Mina syskon

Det här är min storasyster Alexandra. Hon är 23 och fyller år den 3 Juni. Hon bor i Mariehamn i ett hus tillsammans med sin pojkvän Joppan och hans 2 barn, Ebba och Molly och 2 hundar, Albin och Emil.

När Alexandra bodde hemma tjaffsade vi mycket. Men nu kommer vi jättebra överens. Alexandra är världens bästa syster, eller egentligen är hon ju min "halvsyster", vi har samma mamma, men för mig är hon som en "helsyster".

Hon ställer alltid upp och man kan alltid prata med henne om man mår dåligt. Hon får mig alltid på bra humör och att skratta. Alexandra har lärt mig massor och hon är en omtänksam och osjälvisk människa :)

Jag är glad att jag har dig, Jag älskar dig!

Och det här är då min lillebror, Anton. Han är 11 och fyller år 20 Augusti.
Vi tjaffsar och nojsar massor. Men det hör väll till. Ibland kan han verkligen vara sjukt irriterande, känslig och så. Men vi kan också komma överens och då är han nog snäll och hjälpsam.

Iallafall, nuförtiden sitter han mest och nördar minecraft :P

Men, jag älskar honom ändå.

1 kommentar:

  1. SötNöt :) Du och Anton slutar också sluta tjaffsa om något år, bara lugn ;)
    Älskar dig med!

    SvaraRadera