SlideShowHeader

måndag 21 mars 2011

Dagen

Måndag idag då. Segt.
Men hade hål 2 sista timmarna så åkte med mormor hem. :)

For ut och red på Sambó när jag kom hem. Skönt att hinna rida innan hästarna skulle ha lunch!
Red över åkern, värmde upp honom på åkern och sen tränade jag lite utanför maskinhallen. Sen så töltade vi en del :)
Börjar kännas bätte och bättre. Och ska på lektion för Malin på onsdag, spännande :)
Efter middagen for jag ut på Saetis. Först var hon lite grisepassig. Men jobbade henne utanför maskinhallen och då lyssnade hon super. Sen travade hon som en klocka utan grisepass avbrott :) Lite galopp blev det också.
Känns kul! Hoppas hon klarar sommaren bara, skulle vara kul att ställa upp i höst i någon tävling med henne om hon är i skick :)
Sen red jag Kyndillen. Han lyssnade fint och vi övade på travövergångar. Eftersom pappa inte får trav på honom så blir det mycket trav när jag rider honom :)
På volt fick han riktigt lugn och sansad trav. Sen lite tölt och galopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar