SlideShowHeader

lördag 26 mars 2011

Dag 15 -Mina drömmar

Självklart vill jag ju leva lyckligt med Jonte i hela mitt liv. ♥

Jag vill jobba som servitris på världens bästa jobb, det vill säga där jag jobbar nu.
Sen skulle jag absolut vilja satsa på islandshästridning och drömmen skulle ju vara att rida någon stor tävling som VM på en riktig flott, svart,egen islandshäst. Ja, kanske inte så viktigt att den är svart, men ändå ;)

Sen skulle jag gärna vilja bli rik. Så jag kan ha ett fint stort nybyggt hus. Stall på gården, gärna en ridbana eller ridhus och ett par egna islandshästar. Och en fin bil vill jag också ha. Typ en 200sx, evo, impreza eller supra :) (Eh, jag kan alltid drömma!) Och så kan det vara en idé med en bil som kan dra hästsläp också. Så vinna på lotto kan jag behöva.

Sen vill jag fara ut och resa mycket och se på världen.
Sen skulle jag gärna ha råd med olika materiella ting, som fin tv, kamera osv osv.

Man kan alltid drömma.

Huvudsaken är att jag och de jag tycker om är lyckliga :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar