SlideShowHeader

onsdag 23 mars 2011

Dag 12 -Hiss & Diss

HISS

Dagens ridlektion

Jag hissar dagens ridlektion på Sambó för Malin! Är super nöjd och det gick jättebra! Ska dit nästa onsdag igen :)

Tävlingssäsongen

Jag hissar att tävlingssäsongen börjar snart!
Bara ca 3 veckor tills jag ska tävla första gången iår :D

Våren, värme och sol

Jag hissar att det snart är vår. Att det är flera plusgrader ute varje dag och att snön håller på smälter. Ge mig sommar! :)

2 år och 7 månader ♥

Jag hissar min pojkvän :) Och att vi firar 2 år & 7 månader imorgon :)

Ostbågar

Självklart kan jag inte låta bli att hissa ostbågar. Eller ja snacks, sötsaker, godis, choklad osv överlag :D Jag är en riktig godisråtta.


DISS

Skolan

Jag dissar skolan, prov, läxor, tidiga mornar osv.
Sen dissar jag dessutom att vi inte fått ut våra samhällaprov vi skrev för över en månad sen... :P


Min rygg

Jag totaldissar min rygg och nacke. Som inte alls tycker om mig.

Min kondition

Och min kondis tänker jag också dissa ;)

Mer hiss än diss. Så ska det vara. Eller rättare sagt kommer jag inte på mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar