SlideShowHeader

söndag 13 mars 2011

Dag 02 -Min dag

Min Dag:
Vaknade vid halv 11 imorse bredvid finaste Älskling :). Satte mig vid datorn en stund och sen gick jag ner och käkade lite frukost medans jag väntade på att gulle skulle vakna.

När gulle hade vaknat chillade vi en stund innan vi for till Mattsons med mamma och handlade. När vi kom hem käkade vi lite godis och matade hästarna.

Efter maten for Älskling hem och jag gjorde inte så mycket.
Nu ikväll har jag putsat och oljat min sadel. Putsat båda bomlösa sadlarna, för vi ska sälja ena. Sen har jag tvättat lite schabrak och vojlockar och putsat Sambó och Saetas träns.

Ska snart gå i bastun och ikväll ska jag se på Solsidan.

Ja det var min otroligt intressanta dag ;) Spännande, eller hur? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar