SlideShowHeader

måndag 28 mars 2011

Måndagsrubrik

Jahapp då var det måndag igen.
Och skolan överlevde jag denhär måndagen igen.
Dessutom bakade vi kokosflarn med smörkräm på HKn.

Nu ikväll har jag ridit 3 superhästar :D
Började med Sambó, han var jättefin och mjuk :) Gjorde samma övningar som på Malins lektion och längtar till nästa lektion :)

Sen var jag ut på Saetis. Åh vad hon är rolig att rida.Hon lyssnar så bra och lär sig fort och är fin i munnen :) Så kul!
Vi har aldrig någonsin kunnat trava på volt, och hon har alltid haft svårt för att hålla traven ifrån grisepassen och svårt att trava om hon inte har stora ytor.

Idag travade vi utan avbrott på en 10 meters volt :).

Sen galopperade jag henne lite på hemvägen. Hon är underbar dendär Saetisen.

Efter det tog jag Kyndill. Han lyssnade bra och vi travade också på volter hit och dit. Sen töltade vi lite och jag flyttade ut honom i tölt på volten och lite sånt :)
Han var också duktig!
När jag ändå lade upp bilden på mig och Sambó igår, så här kommer jag och Saeta på vår första tävling :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar