SlideShowHeader

fredag 4 mars 2011

Friluftsdag

Halloj!
Idag hade vi halva dagen friluftsdag.
Och som den positiva människa jag känner mig idag så sög det.
Älskling och jag gick genom Godby och sen skulle det vara pulkåkning. Men vi orkade inte så vi gick runt och lallade och såg på vad de andra gjorde och sen gick vi in i ljusgården.
Fick riktigt ont i magen så la mig i Älsklings famn i soffan i ljusgården och somnade. Skööönt :)

Efter skolan var jag och mamma till mattsons, sen var jag ut och red Sambó. Han var fortfarande lika stel i höger sidan :/. Men avslutade med att jobba honom lite från marken och sen satt jag liniment på de ställen som han tidigare varit öm på när han haft samma problem.

Så hoppas det blir bättre snart! Iallafall ska vi ut på isen vid Älskling imorgon med hästarna, kul :)

Nej nu ska jag basta, pusshej!
Bild från Kastelholm på förra årets friluftsdag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar