SlideShowHeader

onsdag 11 maj 2011

Antagen!

Fick reda på att jag är antagen till specialidrotten om jag kommer in på idrottslinjen på lusse nu!
JAAAAAA :D
För er som inte vet så är det islandshästridning jag ska ha som specialidrott 2 ggr/vecka om jag kommer in på idrottslinjen på lusse.

Så det var även därför vi har varit och provridit några hästar eftersom ett av målen som finns under specialidrotten är att kvala till FM och tävla öppenklass med 5 poäng. Men med den hästen jag har nu räcker det inte hela vägen så blir troligen att börja med Sambó i ca. 1/2-1 år isåfall för att gå så långt det går med honom! :)

Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på idrottslinjen. Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas!!

Om jag har kommit in på lusse får jag troligen veta i mitten av juni. Oooolidlig väntan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar