SlideShowHeader

tisdag 17 maj 2011

Dagen


Tisdag idag då! På syslöjden blev jag nästan klar med mitt hästtäcke. Ska sy fast två saker nästa gång så är det färdigt. Men är förstås inte riktigt säsong nu mera för fleecetäcken ;)

Idag ska jag ut och rida på min Sambó! I morgon kanske det blir ridlektion och isåfall ska jag även höra om hans ojämnhet i högerbak under tävlingen. Åh vad jag är orolig :( Men masserade honom och smörjde honom igår och då visade han inga tecken på att han skulle ha ont, och det var ju bara i tölten det syntes något så.. Vi får se helt enkelt.

På torsdag kväll ska jag jobba så då blir det ingen ridning, men det blir det nog däremot på fredag, sen jobbar jag på lördag också från 11-15 :)

Det var nog allt jag hade att säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar