SlideShowHeader

fredag 27 maj 2011

Grattis Mormor

Idag fyller min mormor år, så grattis till henne! :)
Förövrigt har min dag varit en kamp mot klockan.
Steg upp 08.30.
Anna-Lena och Zandra kom och kollade på när jag tränade NH med Sambó 09.40-10.10. Sambó lyssnade super och var riktigt uppmärksam och glad.

Efter att de hade farit hoppade jag i duschen och sen var jag på jobb från 11-17. Därimellan hade vi också personalmöte. Sen fort hem och vrålhungrig kasta i sig middag innan man mätt stressade vidare till mormor och åt lite tårta.

Efter der så stressade vi vidare till travbanan och då kunde jag ta det lugnt och rida Sambó och Kyndill och även tvätta dem.

Sambó skötte sig exemplariskt på banan. Så nöjd, så stolt.
Tölten var fin. traven fin, skritten fin och galoppen blev rätt direkt :D

Sen tölten i höger varv var ännu bättre! Fin häst.

Kyndill var duktig, ganska bra takt i tölten, travade hela varvet. (inte värdens bästa med iallafall trav), skritten var ok och det blev även rätt galopp för honom direkt!

Är jättenöjd och taggad inför imorgon :)

Sen så tvättade jag dem och for från travbanan kvart i 11.

Nu är jag äntligen hemma och måste snart sussa!
Lycka till alla tävlande imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar