SlideShowHeader

onsdag 25 maj 2011

Leeeedig

Gissa om jag är nöjd efter dagens ridlektion?
Åh min häst skötte sig exemplariskt. Malin sa att hon aldrig sett honom så fin i tölten! Så den känslan ska jag ta med till lördag, så får vi hoppas att han går bra då med!

Vi började med lite lydnadsövningar som uppvärmning, sen trav på volt i olika tempoväxlingar och sen tölt och galopp! :)

Fiiina fina Sambó! Dessutom så fick jag se Hlökks bäbis på nära håll, gudars vad söt det fölet är!

Dessutom så har jag gått min sista riktiga dag i skolan! Nu har jag projektvecka tills på onsdag. Sen har jag lov torsdag-fredag.

Och idag har också varit riktigt chill, först se film, sen spela på engelskan, sen svenska. Efter maten var vi till studiebesök till ams och sen satt vi i 45 minuter och gjorde ingenting typ :P

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar