SlideShowHeader

tisdag 3 maj 2011

Dagdrömmer lite

Halloj Halloj!
Har just fått hem min moppe och träffat Älskling lite snabbt :)
Före det var jag ut med Sambó. Han var superfin! Känns bra inför tävlingen på lördag, men gissa om jag är nervös ändå.. ;)

Imorgon blir det skola och sen jobb på kvällen. Och sen på torsdag blir det nog att köra till Älskling. Dessutom ska jag pyssla om min polle lite. Fredag så skola och sen bär det av till Sverige.

Föresten så har jag blivit påmind om varför jag egentligen inte tycker om ston, Saeta har blivit brunstig och Rosa var före henne.

Men jag kan inte låta bli att dagdrömma om Fanný för det. Hon var så fin. Vill veta om jag kommer in på Hälsa och idrott nuuuuuu.

TjockisFanný, dock är hon finare på filmen som jag laddade upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar