SlideShowHeader

söndag 15 maj 2011

Check

ikväll har jag varit ut med Saetis. Hoppade henne mest och oj vad hon tycker det är roligt. Fast någonslags hopteknik har vi ju inte med tanke på att hon hoppar alldeles för tidigt och måste verkligen flyga över hindret. Men vad gör det? Vi har ju roligt tillsammans :)

Sen har jag:
  • putsat min sadel (X)
  • putsat Sambós träns (X)
  • putsat Kyndills träns (X)
  • putsat ett träns som vi säljer på loppisen (X) (Kommer även sälja förutom tränset, 2 ridbyxor, en jacka, en säkerhetsväst, en bomlös sadel och en islandssadel! Så gå och kolla!)
Fixar det sista imorgon och far med hästarna till travbanan imorgon. Lite intressant dock hur det kommer gå för mig och Kyndill i T1 och F1 som inte är på speakerns kommando. Med

Sambó hoppas jag på att ha någorlunda ren tölt, inga galoppinslag i traven, och rätt galopp i galoppen . Men det går som det går. Man kan aldrig räkna med något eller förvänta sig att allt ska gå felfritt. Huvudsaken vi har kul! :)

Och ni som är där och fotar får hemskt gärna skicka bilderna till mig sen!
Lycka till alla ryttare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar