SlideShowHeader

fredag 20 maj 2011

Bloggtorka

Det känns tyvärr som att min blogg blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går.
Men händer inte så mycket just nu. Men blir nog bättre uppdatering nästa vecka då projektveckan börjar och sen nästa helg är det ju tävling! Kanske pappa fotar mig på söndag också när jag rider lektion på travbanan :).

Imorgon ska jag iallafall jobba från 10.30-15.00! Sen ska jag se vad jag hinner göra efter jobbet innan jag moppar mig till min pojkvän! :) Har inte varit hos han på evigheter känns det som!

Hoppas jag får möjlighet att fara och provrida denna fina kille nångång också om han finns kvar och om det passar! Såg honom på Nattfaris vårkval och han såg riktig läcker ut! Dessutom ska han vara med på Upplandsmästerskapen! Ögongodis är vad han är!

6 årig valack, brun med stjärn, 4 gångare, Birkir heter han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar