SlideShowHeader

torsdag 15 april 2010

Det närmar sig!

Hej!
Jag orkade verkligen inte uppdatera igår. Var totalt slut.
Kom hem halv 10 - 10 tiden och hade varit på kurs sen skolan slutade.
Idag var det också kurs, bara 1 pass, kom hem vid halv 7 tiden, så är nog ganska trött nu med.
För övrigt gick kursen bra, känns som att tävlingen nog kan gå bra!
Hoppas det, ni får hålla tummarna för mig :).
Skulle vara jättekul om jag fick ett medel över 4 :) alltså typ 4,2 eller nått i den stilen.

För den som vill komma och titta är tävlingen:
Söndag klockan 13.20Travbanan.
Före det är det Marcus kurs men den ska jag inte vara med på.
Men 13.20 börjar lätt fyrgång och efter det lätt tölt, båda ska jag vara med i.
Sen är det öppna klasser och finalerna börjar 15.15.

Hur konstigt det än låter är jag inte ett dugg nervös.
Däremot Nattfáris kvaltävling.. då kan man börja prata om att vara nervös.
Men mitt mål är att vi kommer runt banan i någorlunda rätt gångarter och att Sambó får se sig runt lite :).

Men nu ska jag återgå till det jag egentligen borde göra.
D.v.s plugga geografi.
Har prov imorron och har inte övat nästan nått ännu.
Fiiiint. Känn ironin.
Ryssland + Est,Let,Lit är ju inte allt för intressant heller.
Men det går nog säkert bra. :)

Kommer säkert bilder från kursen sen och nån gång i framtiden (långt in i framtiden) klipper jag ihop en film från kursen också.

Här är bild från nån tävling som jag och Sambó var med i.
På söndag ser det bättre ut, lovar!
Kommer syrran så lovade hon att fota oss :D.

Byebyeee :)

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar