SlideShowHeader

fredag 2 april 2010

Spyflugans självmord.

Haha, hej.
Sitter i min säng, kan inte sova.
Suttit och ritat en massa, för hade inget bättre för mig.
(eller jo jag kunna ju ha städat men, orka det)
Bara för att jag inte har nått att göra, så tänkte jag berätta en sjuk sak.
Låg i sängen utan att göra nånting och bara tänkte och tittade upp mot lampan, så hör och ser jag en fluga. En fet äcklig jävla spyfluga. (hur nu den lever nu? ursäkta, levde!)
Den surrar runt och är allmänt irritrande, men jag orkar inte stiga upp och slå den.
Nej för det gör den själv! Helt plötsigt får den värsta damprycket och börjar, hur ska jag förklara?
Slå sig upp och ner mot taket. Det ser ut som den studsar, men det flyger liksom upp i taket och sen ner igen och upp i taket och ner igen. Så att den slår i taket så det hör en liten duns, varje gång den flyger upp i taket och fort gick det haha :P.
Den fortsätter att "slå sig själv" på det sättet och haha tillslut ramlar den ner på marken, död. Den tog typ självmord.
R.I.P spyflugan, nu kan jag sova gott inatt, får vi hoppas ;).
Ja, det var ju lite meningslöst att skriva, men vad annars gör man halv 1 på natten? Nä juste.
"God" natt.
/Nolifer nr. 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar