SlideShowHeader

söndag 18 april 2010

Pirrig, fnissig och pigg

God kväll (läs: natt) Bloggen!
Sorry för lite sent inlägg.
Tänkte skriva tidigare idag, men det blev 3 meningar långt. Så kändes ganska meningslöst.
Jag var (och är) fett pepp, så själva inlägget skulle blivit i stilen:
Just sticka till travbanan, tror det kommer gå riktigt bra.
Är så sjukt pepp och 100% taggad.
Ja, sen visste jag inte vad jag skulle skriva mer, men ville få ut mig det bara.
Men nu har jag tänkt skriva några rader, så vi tar väll dagen då:
Väcktes förvånande (noot) av min älskade katt.
Sen typ:
Lat-lat-lat
Och seeeen.. så gick jag ut och körde lite NH (=Natural Horsemanship)
med Sambó, för att bygga upp lite förtroendet av honom till mig.
Så han lyssnar på mig på tävlingen imorron och nästa helg och inte är totalt lost och okoncentrerad.
Efter det så for vi till travbanan
(banan.. haha.. okej klockan är sent, jag har dåligt humor right (a) )
Och vet ni vad?
owörapnrhiörhmöerö.. Vad duktig han ÄR :D
Det kommer gå bra imorron tror jag.
För fy tuuuusan vilken trav hästen hade, nami, nami,namiiiii.
Stolt matte.

Jaja, nog nojsat om det.
Blabla och bla bla.
Sen lagade jag mat.
Blev schnitzel.
Det var gott.
Blabla

Sen rang (notera ålänskan)
Älskling :) ♥
och fan vad jag saknar honom♥♥
och är kramsjuk.
Hihi :)

Och seeeen så blev det Bastu, se på millennium och Ben & Jerry's - Baked Alaska, ÅH den är så god.

Nu känns det här som världens längsta (okej lite överdrivet)
och ett sjukt slirigt inlägg.
Men ni får leva med det, för jag är glad.

natti natti bloggen!

Bild på Sambó och mig tagen av Malin Mårtensson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar