SlideShowHeader

torsdag 1 april 2010

Påsklov

God kväll!
Nu är det påsklov, fan vad härligt det är :D.
Det ska tillbringas med mycket sömn!
Idag har jag varit ut och ridit Sambópojkeeen.
Han var sjukt duktig. Men de bottenlösa haven som omringade honom (läs: diken på sidan om vägen) var lite läskiga. Och tur som fan mötte vi inga jävla lastbilar och sånt läskigt. Det räckte gott och väl med bilar!
Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon, fara ut och rida, städa, läsa på hissaprov, äta på pepparkvarnen, få mitt macro objektiv som syran har lånat. Sen ska jag fotta massor, har hur mycket idéer som helst. Bilderna kommer självklart upp på bloggen och facebook.
Sen tror jag spikmatta+ansiktsmask och lite sånt passar sig bra in också :).
Här kommer en helt random bild, som inte har med texten att göra. Den är från i höstas och jag gillar den :).
Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar