SlideShowHeader

onsdag 7 april 2010

Vårbilds bildbomb!

Tjatja!
Som jag lovade så kommer här ett inlägg fullt med gårdagens bilder.
Idag blev det ingen ridning för Sambó blev vaccinerad.
Däremot har jag läst på engelskan och varit med mami till Mattsons en sväng.
Så mycket mer action än det har inte hänt ;).

2 dagar nu till underbara helg.
11 dagar till Álenskur tävlingen.
48 dagar till Nattfári kvalet.
61 dagar till sommarlovet.
:D

I slutet av April eller början av Maj kommer nya vårdesignen, I think :)
Nu ska jag inte babbla mer, här kommer bilderna:
Byebyeee.


Kändes som ett måste att vara ute och fota i solen.

Ja, jag gillar droppar.
Droppar+sol+macro = ganska nice
Ja, en påsklilja fick komma med, det har ju trots allt varit påsk.
Nämen titta, fotografen herself.
Ja.. mina ögon blir ju ganska nice i solljus ändå. :)

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar