SlideShowHeader

tisdag 13 april 2010

Vanlig Tisdag.

Hallåj!
Idag är humöret på topp, det gillar vi! :)
I skolan idag hade vi HK, lagade våfflor, mums!
Sen var det skribba, som var ganska soft.
Vi lekte och var ute mest och så fick vi bulle, det gillas också.
Nu har jag just varit ute och pysslat om min rastlösa häst.
-Saeta.
Som försöker rymma och få uppmärksamhet.
Var ut och ryktade henne och mockade.
Sen stod jag bara och kliade henne.
Sambó är i Tranvik med mamma och pappa så hon är lite olycklig.

Imorgon är jag i Hammarland på Heléne Blom kurs.
Det gillar vi massor.
Kommer hem först senare, rider mitt sista pass 20.20.

Nu tänker jag ta och göra nått vettigt.
Ha det bäst.
Byebyeee folket!


SötSaeta

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar