SlideShowHeader

lördag 24 april 2010

Framme i Uppsala

Hej för tredje gången idag, haha!
Nu ligger jag i sängen hos Ulla och ska just ner och se på millenium, sen ringa Älskling och efter det soova.
Allt har gått jättebra och jag har ridit både Sambó och Ullas fina häst Meistari.
Kommer bilder på måndag.
Sambó kände igen sig när vi kom hit, det märktes :)
Han lyssnade bra på mig sen också, mest tackvare att jag fick rida inför Malin i torsdags, det har hjälpt mycket!
Känns så bra!

Lite tävlingsnerver hoppar i magen, men annars känner jag mig lugn.

Jo justja förresten!
Min kamera är cpcpcpcpcp :(
Den är totalt död fast jag laddade den innan och den blinkar inte ens att den har slut på batteri.
Blääääääää
Min älskade kamera...
Nå, vi får se om den får liv i sig igen sen, hemma :)

Nu ska jag gå ner och vara lite social.

Ha det bäst, Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar