SlideShowHeader

söndag 18 april 2010

Tävlingen

Hej!
Tänkte berätta om dagens tävling.
Är jag nöjd, njä.
Nå började med att vi for dit och hit och dit och allt kändes perfa.

Första grenen var lätt fyrgång.
Tölten var han ganska jobbig i, men traven kändes han ändå helt ok i.
Skritten kändes bra och galoppen med, lite fort gick det bara.
- med det hela var väll att han i varenda gångart skulle ta åtminstone 2 galoppsteg i..
Fick 3,8, var ändå rätt okej, kunde gått bättre men var ändå helt nöjd. :)

Sen till lätt tölt.
Vore bäst om vi stoppade nu men jag fortsätter;
Vi gick in på banan tölten var sådär, han var lite hård i munnen och ville springa lite för fort.
- med det hela var väll för fan att vi fick 2,8.
Kom igen 2,8 :(
Fast det var mest skrattretande tyckte jag. ;)
Första gången jag tävlade med honom i tölt hade vi 4,3.
och då hade vi halsen som en giraff.

Nå det jag stör mig mest på var domarkommentaren i lätt tölt.
min häst är en fyrgångare.. han är väll fan inte passtaktig? :(

Men shit the same.
Vi tar nya tag till nästa helg. :)
Och mitt mål är att vi ska få över 2.8 i tölten och det vet jag att vi kan.
Vi kan vad som helst, bara vi vill :)
Min häst är ändå bäst.

Sen kom Älskling hit och förgyllde min dag :) ♥
Han är världens bästa och mysigaste :) ♥
Tack Älskling , Älskar dig ♥♥♥

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar