SlideShowHeader

måndag 12 april 2010

Sömnlöshet och PMS

Hej!
Natten var likt ett helvete, det är inga kul att ligga vaken till 3 och vara hur trött som helst men inte kunna sova.
Sen vaknar man halv 5 på morgonen.
Usch för 2,5 timmes sömn.

Hur som helst kändes det inte värt att fara till skolan med tanke på att jag har PMS + sömnlöshet skulle bara resultera i katastrof(er) och jag skulle vara arg på allt som lever och trött och irriterad.

Dessutom med tanke på min PMS så hatar jag att det ska drabba alla mina nära och kära :( Förlåt!
Imorgon är hälsosystern i skolan, då ska jag dit och fråga om hon har nått tips.

Nu på morgonen lyckades jag sova 2 timmar till. Skönt.
Dvs, 4,5 timmes sömn hittills.

Nej nu ska jag sluta klaga, kommer ett positivare inlägg just men lite sprojlans nya bilder. :)
Ha det bäst!
Byebyeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar